tisdag 16 december 2014

Ordning och reda, lönen på fredag!

Tja bloggen! Har idag haft en ledig dag men ändå mycket att göra. Hade tid hos Sussi klockan 10 för att förnya naglarna. Denna gång blev det ett par kortare naglar med fransk manikyr. Trivdes jättebra i mina förra turkosglittriga naglar men i mitt yrke så är det inte så passande att ha långa naglar (och det är ej tillåtet heller för den delen) men jag fuskar lite ;-) Kan verkligen rekommendera er som är sugna på att testa på nagelförlängning att gå till fina Sussi på Mediskin+  för hon är så ordentlig och det blir kanonresultat!  Nog pratat om dessa naglar. Har det stora uppdraget att dejta tvättstugan ikväll för snart har vi inga rena kläder i garderoben känns det som ;-) Samtidigt som jag tvättar så fick jag ett städryck här hemma så nu är det dammsuget och skurat här hemma hos oss. Nu ska jag gå ner och slänga igång resterande av tvätten innan klockan blir för sent. Puss på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar