lördag 3 januari 2015

3/1

Idag är det visst lördag tror jag.. Haha man är helt dagvild nu när det har varit storhelger och allt så igår hade jag svårt att förstå att det var fredag. Var till Luleå igår efter jobbet med Jocke och hans mormor och tittade på en bil. Sen for vi på Max och åt middag och så for vi hem igen. Senare på kvällen så hälsade vi på Andreas och Malin och blev bjudna på lite gofika. Idag är det slappardag här hemma fast jag har inte så mycket ro till att slappna av så jag är nere i tvättstugan och tvättar upp Mount Everest berget med tvätt. Igår kväll så stökade jag undan julen här hemma för jag vart less. Jag som inte ens hade så värst mycket pynt. Ska hinna putsa fönstret i köket och byta gardiner innan jag börjar jobba kl 16 :) Såå nu vet ni vad jag ska pyssla med idag, ciaao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar