onsdag 2 september 2015

2/9

Här ser jag på statistiken att några är inne och kikar. Kanske är dags att skriva någon rad eller 2? Var ett tag sen jag skrev något här. Semestern börjar lida mot sitt slut men samtidigt längtar jag tillbaka lite till jobbet och alla rutiner. Kan meddela att under dessa tre veckor som jag har varit ledig så har jag inte gjort mycket. Har slappat riktigt ordentligt och det ångrar jag inte en sekund av. Sen som grädden på moset så kom sommarvärmen ganska lägligt då jag gick på semester och det tackar jag för! Vi har inte gjort så mycket speciella grejer under vår semester utan vi har mest bara tagit dagarna som dom har kommit, och det tycker jag har varit ganska skönt för man behöver inte ha en jäkla massa aktiviteter inplanerat hela tiden. Sen en annan grej just därför jag har velat ta dagen som den kommer är beroende på i vilket skick min kropp och mående har varit på grund av att jag är gravid. Som alla ni vet så kan man må ganska dåligt i början av en graviditet och jag har väl mått ändå hyfsat bra må jag säga. Kommer att försöka skriva så mycket som möjligt här för att jag vill ha någonstans att ventilera lite och sen en kul grej att kunna dokumentera alla dagar nu i väntans tider. Skriv gärna kommentarer till mig för det blir jag glad för! Och fråga gärna! :) Ha en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar