onsdag 28 oktober 2015

28/10

Hej hallå! Är hemma och ledig idag från jobbet. Skulle behöva ta tag i massor av grejer här hemma idag så vi får väl se om jag får ett fix-ryck efter lunch. Har iallafal bökat in spjälsängen i sovrummet vårat så nu står den där. Kan lägga ut en bild sen då jag har städat ;) Har inte alls gjort mycket idag på förmiddagen, druckit lite kaffe och slösurfat på datorn. Kanske tar mig ut på en sväng till sopsorteringen och kastar lite kartonger från allt möbelbygge och en sväng på Barnens Land för att kolla på skötväskor. Sen kanske det blir en tur till Dollarstore också om jag orkar. Tror att jag ska laga kyckling och ris till middag idag för det var ett himla bra tag sen vi åt det här hemma. Tycker det är så jäkla svårt att komma på olika middagar, så har ni något förslag på goda och enkla middagar så får ni gärna hojta till med en kommentar!

Sen är jag så himla nyfiken på vilka ni är som är inne och läser min blogg för jag ser ju att jag har ganska många läsare som är inne och läser ;) Så släng gärna en kommentar och säg hej för då blir jag glad :) Nu kurrar magen så det är bäst att jag går äter lunch. På återseende! :D

2 kommentarer:

  1. Den äldsta mostern-to-be har idag varit inne och läst!

    SvaraRadera
  2. Har massa recept men tror ingen av dom är otroligt lätta tror jag haha, brukar komplicera det... :)

    /Cecilia Johansson

    SvaraRadera