onsdag 14 oktober 2015

Hej å hå!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men helt ärligt så går all energi till annat för tillfället. Men ska försöka bli bättre på att skriva! Magen växer så det knakar, men det är ju inte så konstigt när två prinsessor ligger och frodas där inne. Nu vill jag bara få iordning allt här hemma och sen kan dom gärna få anlända. Men jag lär få vänta ett litet tag till. Igår blev jag sjukskriven ner till halvtid då jag känner att kroppen har ont och är vansinnigt trött. Vill kunna göra saker här hemma utan att bli helt utslagen. Tur att jag har världens bästa sambo som hjälper mig med vardagen för annars hade detta blivit kaos. Idag har jag APT och den börjar inte förens kvart i ett så jag har lite tid på mig att dona och greja på här hemma. Till helgen blir det att åka på Ikea och handla en byrå till alla barnkläder och massa annat som behövs. Annars händer det inte så mycket om dagarna här hemma hos oss. Lägger upp en bild på kalaskulan som jag tog i lördags då vi hade gått halva tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar