tisdag 12 april 2016

12/4

Oj vad denna dag har gått fort trots att vi inte har gjort så mycket idag. Flickorna har varit ganska lugna idag så jag har hunnit tvätta en tvättmaskin och dammsuga och röja upp i vardagsrummet lite. Moster och hennes man har varit förbi här hos oss med lite fika och hälsat på mig och flickorna. Det var himla trevligt. Imorgon ska vi träffas några mammor på stan och luncha tillsammans och surra, kanske man tar en liten shoppingrunda då man likaså är där. Kan erkänna att jag är lite nervös med tanke på att det är första gången jag ska åka iväg själv på stan med tvillingarna. Så vi får se om dom är snälla. Ska bli himla kul att få träffa nya människor och få umgås med andra mammor som också har småa barn. Nä nu ska jag ta och duka fram inför middagen, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar