söndag 17 april 2016

Tröttmössa

Imorse valde flickorna att stiga upp klockan sex, så det var bara att kliva upp då. Men det börjar kännas nu att man gjorde morgon ganska tidigt och klockan är strax elva. Blir att åka på Dollarstore, Djurmagazinet och Willys för att bunkra upp med blöjor och kattsand och alla nödvändigheter som man kan tänkas behöva. Igår hade vi så lite att göra så vi packade in oss i bilen och åkte till Råneå för att hälsa på min bror och hans sambo, och det var mycket trevligt.
 Imorgon blir flickorna två månader och det ska vi fira med ett besök på BVC. Det ska bli väldigt spännande att se vad dom väger, och jag gissar på att dom båda har gått upp till strax över 5 kilo iallafall. Har turen att jag har fått två matglada flickor och hittills har dom följt kurvorna jättebra.
Märker nu att flickorna bara blir äldre för varje dag som går då deras magproblem har börjat avta och deras humör blir bara bättre för varje dag som går (Leia har under en period varit gnällig och skrikig).
Men jag njuter till fullo av att vara mamma till mina två töser för är tametusan det bästa som har hänt i mitt liv, och det är så himla kul att se hur dom utvecklas och gör nya framsteg. Dom är nu två månader och jag tyckte nyss att vi kom hem från BB så tiden har gått så otroligt fort!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar