tisdag 28 oktober 2014

28/10

Hejsan hoppsan! 

Sitter hemma i soffan och slappar just nu. Har varit hos Sandra och skött lille Oliver idag på eftermiddagen då hon behövde fara på några ärenden. Sen for jag iväg på affären och handlade lite då mitt kylskåp halverst ekade tomt.. Och nu sitter jag här och räknar ner minuterna tills jag ska ner i tvättstugan och dona på. Hittade igen mitt löshår idag som jag beställde för vääldigt längesedan, så för en gångs skull så fixade jag till mig idag. Brukar inte orka fixa mig så mycket annars. Skulle väldigt gärna vilja sätta in hårförlängning i mitt hår men det är ju en summa pengar som ska läggas ut då. Så jag lägger hellre pengarna på andra nödvändigare grejer i nuläget :) Fast sen är det ju inte så himla länge kvar tills julafton och min födelsedag, så jag får väl önska mig lite pengar då kanske! :) Lägger upp lite bilder på mig och Oliver från idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar