söndag 26 oktober 2014

Söndag 26/10

Halloj ;-) 

Har varit segt med uppdatering i helgen, men jag har jobbat i helgen så jag har inte riktigt haft orken att blogga. Har iaf varit en bra jobbhelg, har haft kul med mina fina kollegor på jobbet. Har nyss sagt hej då till Joacim som just nu är påväg till Södertälje på kurs tills på fredagkväll. Känns så tyst och tomt här hemma, men som tur är har jag mina finaste katter som sällskap. Ska kanske slå igång en film på Netflix och mysa ner mig i soffan och tända lite ljus. Blir nog att fara till Luleå på onsdag med mamma, moster och morfar å lillebror för att gå på stan och eventuellt shoppa hem lite fina grejor. Ska lätt gå på Lagerhaus och se vad dom har för nått fint :) Tror att jag ska ta och diska undan disken som ligger och bara väntar på att få bli diskad, haha :) Nåja vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar