onsdag 29 oktober 2014

Onsdag

Puuh, något som jag nyss insåg att jag måste göra snarast imorgon är att dammtorka hela jädra lägenheten. Bör ju göras minst varannan vecka, men man orkar ju inte då man kommer hem från jobbet och kanske har haft två städningar under den dagen. Då är man minsann inte så sugen på att komma hem och städa ännu en gång, tycker då jag iallafall! Så imorgon om jag inte blir utringd på jobb så då vet ni vad jag pysslar med. Sen måste jag på stan en sväng och köpa lite alkohol som jag ska ha på lördag då vi ska ha fest hos Sandra. Kommer nog bli jädra kul, var ju ett tag sen man förtärde alkoholhaltiga drycker (drygt två veckor sen) haha.

Nä nu ska jag ta och fortsätta titta på Big brother där det just nu är skräckkväll i huset. Återkommer imorgon, godkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar