lördag 15 november 2014

15/11

Ojdå här råder det en tystnad i bloggen ;-) Vaknade av att jag hörde att det lät som att det regnade och droppade mot fönstret och tog förgivet att det regnade ute. Men då Jocke klev upp så sa han att det snöar ute! Så härligt att det kommer lite snö och lyser upp det gråa och tråkiga där ute. Idag blir det att åka och handla mat, och kanske svänga förbi Sportringen en sväng och leta oss varsin mössa då vi båda har slarvat bort dom. Hade en knallrosa Sensia mössa som jag fick av Josse förra vintern. Men vart den är har jag ingen aning.. Sen blir det att gå ut och äta finmiddag på 1906 med Jennifer och Per. Var ett tag sedan vi träffades och hittade på något vi fyra. Ska kika efter en liten present till svärmor som fyllde år igår och en julklapp till jobbet som vi ska lotta ut på onsdag då vi har gruppträff och grötlunch :) Är himla tacksam över att jag har hamnat i en så bra hemtjänstgrupp med fina kollegor. Tummen upp till er alla ;-)  Nää nu ska jag ta mig nåt att äta innan vi far iväg mot stan. Hörs sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar