måndag 3 november 2014

Helgen som varit

Hej hallå!! :-) Då var det måndag igen då! Har inget speciellt inbokat idag, mamma och jag kanske åker och tittar på tapeter till deras tvrum som inom kort kommer att bli omgjort. Ligger i sängen och myser med kissegumman min och det är så mysigt. I lördags så var det fest hemma hos Sandra, och jag tackar alla som var inblandade för jag hade riktigt kul. Däremot sen så mådde jag inte lika bra.. Så igår var jag som en zombie och vaknade inte till förens på eftermiddagen.. haha så kan det gå! En annan grej som hände var att en man blev knivstucken utanför en krog här i Piteå. HUR kan man göra nåt sånt? Enligt mig själv så kan man inte vara riktigt frisk. Jag hoppas verkligen att dessa spärras in bakom lås och bom och får sitta där länge! Huvva!!
Bjuder på lite kort från helgen iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar