söndag 16 november 2014

16/11

Halloj :) Vill bara börja detta inlägg med att jag blir imponerad av hur många som har varit in och läst min blogg igår! Tydligen så är det intressant det jag skriver om här i bloggen :) Men tyvärr så är det dött på kommentarsidan, så släng gärna in en liten kommentar när ni är in och kikar för då blir jag glad! Så ni behöver inte vara blyga!! Idag är det slapparsöndag hemma hos oss, blir nog inte så mycket gjort förutom att ta det lugnt idag. Ska fara hem till mamma och pappa och skåda deras vardagsrum som dom har gjort om. Sen ska man väl provsitta den nya soffan när den är ihopmonterad också. Senare idag ska vi hem till Lillpite för att fira svärmor som fyllde år i fredags och ge henne sin present.

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta ett tag. Och kom ihåg nu att kommentera!!! ;) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar