onsdag 13 januari 2016

13/1

Idag har jag gjort absolut ingenting. Bara legat i sängen och vilat, har inte ens tänkt tanken på att vika ihop tvätten som jag tvättade i förrgår. Nu får jag bara prioritera ungefär en sak i taget, typ att om jag har tvättstugan imorgon så gör jag bara det under den dagen annars så är jag mer död än levande. Och så får det faktiskt vara. Längtar oerhört mycket tills vi kan flytta in i huset och jag inte behöver bry mig om att boka tvättstugan och passa tider. Hade tänkt åka på Rusta idag och köpa hem lite tapet som jag ska ha till hallen i huset. Meeen idag ides jag inte helt enkelt ;-) Får se om jag far en sväng imorgon istället.
 Joacim jobbar över idag också så jag är hemma ensam fortfarande. Känns lite ensamt men jag har ju katterna som jag kan snacka med i värsta fall. Frågan är den om jag får några spännande svar tillbaka? Nåja, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med tidigare - Att göra absolut ingenting! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar