tisdag 5 januari 2016

5/1

Klockan är snart tolv och jag är fortfarande vaken. Borde försöka sova medans jag har mindre ont i kroppen för tillfället. Magen mår bra och inga bebisar har kikat ut än. Är stor som ett hus ungefär och det börjar vara kämpigt att vara på fötterna. Idag är en sån dag då jag har haft riktigt jäkla ont och knappt kunnat ta mig fram utan att likna Agda 97. Jag brukar väl inte vara den som gnäller men idag har det varit en sån hemsk värkdag så jag har bara velat bli nersövd och sen väckt igen när detta är över. Men jag vill ändå vara noga med att poängtera att vi är väldigt tacksamma att vi kommer få äran att bli föräldrar till två små barn, för det finns par överallt i hela världen som kämpar för att kunna få egna barn. Nä en kvällsmacka på det här och sen gå och sova tror jag. Vi hörs imorgon kanske =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar